Gisteren heb ik eindelijk de tijd gevonden eens uitgebreid een kijkje te nemen je website n.a.v. je deelname aan de dodentocht. Knap en ja hoor echt goed bezig. Zo gedreven !! Maar ja als je iet of wat resultaat wilt behalen moet je dat ook doen. En …
Hendrik en ik geloven in jou !
wij zijn zeker dat jij de eindstreep zal behalen en duimen voor jou.
Groetjes en dikke knuffel.