Dag Jan en Dirk!
Ik sponsor! Ik ga zelf niet meestappen dit jaar omdat ik ga trainen voor ne marathon eind september:)
je gaat dat zeker uitstappen dus zie dat ik u geld mag geven he.
Maar ik kom uiteraard supporteren, de vriend
van mijn zus stapt ook voor de eerste keer mee en dat wil ik niet missen.
Train ze!
x en succes!