Schrijf neer in het gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your E-mail address won't be published.
It's possible that your entry will only be visible in the guestbook after we reviewed it.
We reserve the right to edit, delete, or not publish entries.
Bart Biesemans schreef op 26 maart 2017 om 14:58
Ik heb dit vorig jaar ook gedaan, toen voor de kleuterschool van Opdorp. Een geweldige ervaring, maar het doet verdomme zeer. Dekselse midlife, of hoe zot zijn toch zeer kan doen. Als je zelf geen volgers hebt en ik voor jullie iets kan betekenen, moeten we dat maar afspreken. Mits een telefoontje wil ik gerust kleren, eten, drank, … brengen op elk uur van de nacht/dag. Veel succes, veel doorzettingsvermogen en blijf je goed voorbereiden.
Even geduld...

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *