Willy Tielemans schreef op 26 maart 2017 om 14:55 Elk jaar zie ik 'een beetje zotten' voorbijstrompelen, richting Bornem. Dit jaar zal ik echt supporteren, speciaal voor jullie. 'Een beetje zot' ? Misschien, maar wel voor een mooi doel. Wij sponseren voor 0.5€/km, en houden dus € 50 klaar. ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...