Jan Van Weyenbergh
schreef op 26 maart 2017 om 14:53
Dirk en co, knap initiatief. Moedig en nog leuk dat jullie dit voor het goede doel willen doen. Alvast bedankt in naam van allen hier in het revalidatiecentrum. Wij sporen zo veel mogelijk mensen aan om jullie te steunen. Jan