Dag Dirk amai straf ze , je idee van januari heeft al serieus wat vorm gekregen al meer dan 20 dagen en ettelijke kilometers verder en daarbovenop een toffe blog die ons vanuit onze comfortzone laat meegenieten .Je vraag waarom doe ik dit, wat hoop ik te vinden? Heel veel steun voor die duizenden anonieme mensen waarvoor jij het verschil maakt. Nog veel couragie tot in Composteren. Tante Suz