Hilde Moens schreef op 26 maart 2017 om 15:18 Aan mijn straffe kozzekes en familie, Ja wadde ! Een dikke proficiat voor de 2de keer. Kris heeft me zaterdag op de hoogte gebracht van jullie succes. laat je nu maar goed 'soigneren' hé ! Groetjes en een dikke proficiat Hilde ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...