Amai Dirk en co, ALWEER een dikke proficiat met de behaalde overwinning, niet alleen op uzelf, maar ook voor het goede doel!
Super!!! Ik heb er enorm veel respect voor!
Geniet nog na van de euforie van het over de eindstreep stappen en rust en
bekom goed!
Tot binnenkort en de groeten!
Nele