Schrijf neer in het gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your E-mail address won't be published.
It's possible that your entry will only be visible in the guestbook after we reviewed it.
We reserve the right to edit, delete, or not publish entries.
Jan Lissens schreef op 26 maart 2017 om 15:18
De Dodentocht zit er op. Oef!!! Deze editie was bijzonder voor ons. We zijn met vier vertrokken en hebben na 100 kilometer samen de meet gehaald. Bij momenten stevig afgezien, maar we konden ons optrekken aan de steun onderweg. Dank aan Jo en Hilde, die de hele nacht voor ons paraat waren; aan de vele vrienden die ons opwachtten aan een van de controleposten of een tijdje met ons meewandelden en die ons opvrolijkten met hun zonnig humeur; aan Eric en Kristien van de vzw Erkrido; aan Krista, Annick, Els, Jolien, Tijs, Anneleen en Robbe voor de begeleiding onderweg en aan allen die onze actie voor Kom op tegen kanker hebben gesteund. Jullie aanwezigheid, jullie sms'jes, jullie aanmoedigingen, jullie steun maakten de 100 km draaglijk en deze editie onvergetelijk. Misschien op naar de volgende?
Even geduld...

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *