De Dodentocht zit er op. Oef!!!
Deze editie was bijzonder voor ons. We zijn met vier vertrokken en hebben na 100 kilometer samen de meet gehaald. Bij momenten stevig afgezien, maar we konden ons optrekken aan de steun onderweg. Dank aan Jo en
Hilde, die de hele nacht voor ons paraat waren; aan de vele vrienden die ons opwachtten aan een van de controleposten of een tijdje met ons meewandelden en die ons opvrolijkten met hun zonnig humeur; aan Eric en Kristien van de vzw Erkrido; aan Krista, Annick,
Els, Jolien, Tijs, Anneleen en Robbe voor de begeleiding onderweg en aan allen die onze actie voor Kom op tegen kanker hebben gesteund. Jullie aanwezigheid, jullie sms'jes, jullie aanmoedigingen, jullie steun maakten de 100 km draaglijk en deze editie onvergetelijk.
Misschien op naar de volgende?