Hallo Dirk Jan,Hein,
Alle beetjes kunnen helpen voor je dodentocht avontuur! En zeker een massage rond de 50ste kilometer.
Daarom stuur ik jou volgende informatie door om te delen met de andere moedige lopers.
In de helft van het
parcours voorziet onze vzw een informatiestand, waar je je ook kan laten masseren door 2 kinestisten, ook Plan vrijwilligers.
Maak er absoluut gebruik van!
Verder hoop ik dat je voor de start ook mee je handen opsteekt voor “onderwijs voor meisjes”...
. De oproep zal gebeuren door weervrouw “Sabine Hagedoren”.
Groetjes
Helaas vertrek ik vrijdagnacht op vakantie, en zal ik niet aanwezig kunnen zijn bij de start van de dodentocht.
En toitoitoi!!!!
Kristof