Beste Dirk,
Uit naam van gans ons gezin wil ik je het allerbeste wensen voor komende vrijdag. De hitte is gelukkig wat geweken en het weerbericht ziet er ideaal uit voor jullie.
Smeer de beentjes maar goed in, maar vooral, hou er de moed
in! Nu je weet hoe zwaar het op sommige momenten kan zijn, bewonderen we je nog meer met je 2de deelname.
Alweer ga je stappen voor een goed doel en met veel plezier willen we je hierbij steunen.
Veel succes!