Ik zie 9 augustus naderen... en duim voor de dappere mannen die aan de tocht zullen beginnen.
Ik wacht de uitslag niet af - ben daar vrij gerust in - en bezorg mijn steun/sponsering.
In ieder geval 'veel succes' en denk aan 'de massages' als het
wat lastig wordt.