Maman schreef op 26 maart 2017 om 15:16 hallo schoonzonen en jan Ik wens de 3 muskitiers het beste voor de dodentocht,en dirk een beetje voorzichtig he! dat je het wil uitstappen, daar twijfel ik niet aan, maar toch als ik het allemaal lees .... groetjes,veel moed en niet te veel blaren ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...