Hallo Jan en Dirk
Ik wens onze zonen en ook Hein het beste voor de niet te onderschatten inspanning die hun wacht einde deze week.
Voor Dirk ,als je toch start , niet teveel last van de blessure en misschien geeft va wel een duwtje in
de rug !!!
moe en (va)