Helaba mijn liefste schattekes en Hein
Graag wens ik jullie het allerbeste toe voor de zware prestatie die jullie wacht. Pfff... ik mag er niet aan denken.
In elk geval héél veel goede moed en voldoende leute tussen de dipjes door.
Dirk,
't allerbeste en meedoen is belangrijker dan winnen hé.
We duimen voor jullie allemaal.
Hendrik en Geertje