Beste Dirk,
Ik ben het initiatief zeer genegen en de manier waarop Kristien en Eric met het verlies van Dorien omgaan vraagt inderdaad grote bewondering.
Maar ook voor jullie, de stappers voor het goede doel, doe ik mijn petje af.
Vanaf
nu beentjes smeren en oefenen maar !