Beter laat dan nooit
ben er ook even tussenuit geweest en lees nu pas over uw supoer prestatie
de balren zullen al geheeld zijn, maar toch. En ik kan het weten, binnen komen binnen de tijd en voor de eerste deelname. Beneidenswaardig en een TOPprestatie
is dat !!!!
proficiat aan alle 3, en de sponsoring voor een goed doel mist zijn doel niet
PROFICIAT MANNEN !!!