NE SUPERDIKKE PROFICIAT DIRK!!!
Amai, wat een prestatie!
Geniet maar volop van het prachtige Frankrijk en de rust en het gezin
natuurlijk! Jullie hebben het dubbel en dik verdiend. Ik kan me voorstellen
dat het afzien 'rap' niet meer
afweegt (na het herstel dan welteverstaan)
ten opzichte van de trots en de fierheid EN TERECHT!!! Glunder en geniet
ervan!!!