Bij momenten afgezien, maar zeker een ervaring waar ik met veel voldoening op terugkijk. Het was beslist de moeite waard, ook al dankzij de leuke entourage (veel supporters, vrienden die ons opwachtten op vrijwel alle controleposten, mensen die samen met
ons een deel van het parcours afstapten, een deugddoende massage tussendoor,...). En wat mijn broer betreft: ik wist van meet af aan dat hij tot het uiterste zou gaan om de meet te bereiken. Hij had al blaren na 10 km, gevolgd door pijn in de onderrug en vermoeide
spieren... Maar toch heeft hij het allemaal getrotseerd. Heel veel respect!