Schrijf neer in het gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your E-mail address won't be published.
It's possible that your entry will only be visible in the guestbook after we reviewed it.
We reserve the right to edit, delete, or not publish entries.
Jan schreef op 26 maart 2017 om 15:06
Bij momenten afgezien, maar zeker een ervaring waar ik met veel voldoening op terugkijk. Het was beslist de moeite waard, ook al dankzij de leuke entourage (veel supporters, vrienden die ons opwachtten op vrijwel alle controleposten, mensen die samen met ons een deel van het parcours afstapten, een deugddoende massage tussendoor,...). En wat mijn broer betreft: ik wist van meet af aan dat hij tot het uiterste zou gaan om de meet te bereiken. Hij had al blaren na 10 km, gevolgd door pijn in de onderrug en vermoeide spieren... Maar toch heeft hij het allemaal getrotseerd. Heel veel respect!
Even geduld...

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *