Carine Verbeeck schreef op 26 maart 2017 om 15:05 Dag Dirk, Knap en bedankt dat je dit doet voor ons centrum! We komen morgenvroeg supporteren ergens in de buurt van "De Pit". Veel courage en tot dan, Carine ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...