O stappers, die uw liefd'en leven,
uw kracht, uw geest en heldenmoed
aan ‘t revalidatiecentrum hebt gegeven,
U brengen wij een broedergroet.
In 't hooploos donker, nooit verbroken,
waar zij verkwijnden, geest verlamd,
hebt gij het
licht voor 't centrum ontstoken,
waarbij hen nieuwe moed ontvlamt.
Ze volgen U, O dapp're stappers,
met levenslust en stervensmoed.
aaneengesloten als belijders
der Leer: "dat eendracht winnen doet".
En gaat g’ons moedig voor ten zege,
Dan
heffen w’onze kind'ren hoog.
Heil U! Bornem lacht U tegen!
De dag der vrijheid rijst omhoog.
(vraag mij niet wie het geschreven heeft, heb enkel hier en daar een woordje veranderd)
ik veronderstel dat jullie er klaar voor zijn ? dus ik
zou zeggen; stap ze ! maar geniet toch ook van de sfeer tijdens de nachtelijke uren doorheen het mooie Klein-Brabant.