Schrijf neer in het gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
Fields marked with * are required.
Your E-mail address won't be published.
It's possible that your entry will only be visible in the guestbook after we reviewed it.
We reserve the right to edit, delete, or not publish entries.
Raf schreef op 26 maart 2017 om 15:05
O stappers, die uw liefd'en leven, uw kracht, uw geest en heldenmoed aan ‘t revalidatiecentrum hebt gegeven, U brengen wij een broedergroet. In 't hooploos donker, nooit verbroken, waar zij verkwijnden, geest verlamd, hebt gij het licht voor 't centrum ontstoken, waarbij hen nieuwe moed ontvlamt. Ze volgen U, O dapp're stappers, met levenslust en stervensmoed. aaneengesloten als belijders der Leer: "dat eendracht winnen doet". En gaat g’ons moedig voor ten zege, Dan heffen w’onze kind'ren hoog. Heil U! Bornem lacht U tegen! De dag der vrijheid rijst omhoog. (vraag mij niet wie het geschreven heeft, heb enkel hier en daar een woordje veranderd) ik veronderstel dat jullie er klaar voor zijn ? dus ik zou zeggen; stap ze ! maar geniet toch ook van de sfeer tijdens de nachtelijke uren doorheen het mooie Klein-Brabant.
Even geduld...

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *