Goed doel, mooi initiatief ,… moet je zeker in lukken.
Vaneigenst gaan wij dan ook sponsoren.
Waarom vraag je een bedrag per kilometer ? Ik ga ervan uit dat je de 100km binnen de voorziene tijd volledig uitstapt.Bijgevolg heb ik geen bedrag per
km in gedachten, enkel de “full walk” is een optie.