De Jo hier,
In het verleden heb ik als begeleider een paar keer de dodentocht gevolgd voor vrienden (Dirk De Batselier, Hugo De Schrijver en Ronny Putteman alias de rubberen). Niet als morele ondersteuning maar ook als soigneur, aanbrenger van verse
sokken of eventueel voedsel. Bij de start was ik niet aanwezig maar zo rond 22u à 23u stond ik aan de rand van een stopplaats en volgde de vrienden tot in de vroege uurtjes (de moeilijkse voor de deelnemers maar de volgers) om een hartje onder de riem te steken.
Indien nodig en het past op dit ogenblik in mijn schema wil ik gerust met jullie afspreken. Laat me alvast iets weten ivm met de juiste datum van het evenement.
Jopi