Beste Dirk,
De "grote" dag komt stilaan aardig dichtbij. Zo'n uitdaging aangaan, is al prachtig op zichzelf, maar je initiatief om ook te stappen voor het Revalidatiecentrum, toont ons ook dat je aan andere mensen denkt, wat soms ver te zoeken is in
onze maatschappij. Chapeau hiervoor!
We wensen je dan ook enorm veel succes, moed, uithoudingsvermogen, sterke benen, geen al te pijnlijke voeten, en al wat je nodig hebt om deze tocht succesvol te volbrengen.
Chris, Karine, Sarah, Lindsay en
Jorik