Els Ravijts schreef op 26 maart 2017 om 15:01 Dag Dirk, Wat een uitdaging! Je voorbereidingen zien er wel prima uit hoor! Ferm dat je ten voordele van het centrum stapt, de therapeuten vinden het alleszins ferm hoor! Veeeeeel moed voor de tocht , ... Wissel deze metabox. Permalink Even geduld...